Виховання — головна мета, до якої прагнуть усі дорослі: батьки, вчителі та вихователі, адже недарма говорять: «Як корабель назвеш, так він і попливе». Саме темі спільної діяльності школи та родини щодо формування в учнів потреби у самоосвіті, інтелектуальному саморозвитку, духовному та фізичному самовдосконаленню було присвячено засідання малої педагогічної ради вихователів.
До участі були запрошені не лише вихователі усіх ланок, а й батьки, класні керівники, соціальний педагог та психолог, директор школи. Головною метою засідання було удосконалення та оновлення практики роботи з формування в учнів визначення потреб та компетенцій; об’єднання зусиль педагогів та батьків у розвитку дитини, як особистості та визначення перспектив партнерської діяльності школи та сім’ї.
Педагогічна рада була проведена у формі усного журналу з елементами тренінгу, що дало змогу освітянам та батькам працювати у комфортній та дружній атмосфері. Теоретично усний журнал поділявся на 5 сторінок, які супроводжувалися презентаціями та поєднувалися між собою тренінговими вправами («Портрет на голові», «Їжачок», «Вихідний день моєї сім’ї», «5 добрих справ», «Щаслива родина») та руханками.
На засіданні підіймалася тема особистісного розвитку учнів на всіх сходинках навчання і виховання через взаємодію школи та сім’ї, проводився аналіз роботи з учнями школи, які потребують додаткової уваги, обговорювалося впровадження новітніх методик вивчення сім’ї, психологічної підтримки та корекції дитячо-батьківських відносин; методів гуманного спілкування дорослих та дітей. Також педагоги поділилися власним досвідом роботи з батьками, який спрямований на співпрацю школи з родиною.
Робота була плідною, атмосфера дружньою та невимушеною. Дуже дякуємо усім, хто брав активну участь у підготовці педагогічної ради, адже спільні зусилля обов’язково не будуть марними і отримані знання допоможуть виховати гідних, розумних та впевнених у собі людей.
Немає коментарів:
Дописати коментар